Fotografisk bild 1

Hallå! Vaknade klockan halv 4 idag på eftermiddagen.. Satt uppe hela natten och kolla på olika Distans utbildningar allt jag hittade Kostade bara massa pengar , men fortsatte och leta när jag vaknade idag och Hittade en utbildning som hette Fotografisk Bild 1 sugen på att ansöka , det finns fortsättning också Upp till Fotografisk Bild 4! 
så mycket annat har jag inte hunnit med , till middag blev det stekt falukorv med makaroner. 
Nu ska jag titta på Sverige-England :) 

 

 

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: Tack detsamma!!:)

2012-11-14 @ 20:48:57
URL: http://matiildablom.blogg.se
Postat av: Koffe

Det är inte alltid lätt att hitta en schysst utbildning. Oh ja, många kostar också.. Kul att du hittade en iaf. :)

Svar: ja och det är inte så lite pengar heller!! JA äntligen hitta jag en som inte kostade massa pengar :)
Emelie sverin

2012-11-14 @ 20:59:50
URL: http://fotokoffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback